Hihetetlen izgatottan várhatták a csapatok, hogy Surfers Paradise utcáin összecsaphassanak. A tesztek során rengeteg alkatrész repült, az időmérő első körében Pandur Tamás vezette a mezőnyt de a gyorsköre első kanyar-kombiánciójában egy hatalmas csattanás után a jobb első kerék leszakadása után nem tudta folytatni az edzést. A csapatrádión a csalódottság és a düh egyszerre volt érezhető a hangjában.

“A bemeneti tempóm túl nagynak bizonyult és nem tudtam kontrollálni az autót és a  falban álltam meg.” – nyilatkozta a Wonder Motorsport versenyzője.

Az időmérőt követően a szűk pálya falai közt elrajtolt a 9 résztvevős mezőny. A futam eleje kisebb – nagyobb pofozkodáson kívül semmi nem történt az 5-ös kanyarig. Ott ugyanis Richárd elé Forgács Péter és Gyetvan István is bevetődött, odébb rakva a Ferrari pilótáját. Egy kanyarral később Horváth Ádám a falnak csapódott a GTR-el. Az első körben a gyors sikánsor bevette első áldozatát, amely ismételten Pandur Tamás lett. Sápi Gábor is hasonlóan nagyot bukott, ennek következtében ketten próbáltak az autókkal beevickélni a boxba. Tomi autója a boxban füstre kapott, megpróbált még kimenni, azonban az első kanyarban lángok csaptak ki az autóból és kiesett.

” Szomorú vagyok, hiszen több volt ebben a hétvégében, de ez nem volt az én pályám már az elejétől fogva. Szentpéterváron visszavágok a sorsnak!”

Tomiék első incidense (majd az ő rossz helyen álló autója miatt) a Safety Car munkába állt és mögötte autózott a mezőny. Szabó Krisztián  ez idő alatt kereket cserélt, csakúgy mint Tóth Richárd, utóbbinak ez előnyére is vált. Az élen haladó Kalocsai Dávid nem ment ki a boxba, és így igen nagy időveszteségbe került a felzárkózó Richárddal szemben. Ez idő alatt Gyetvan István is feladni kényszerült a versenyt. Az R8-as Audi motorja nem bírta a terhelést és kigyulladt. Forgács Péter hasonló módon mint Tamás a boxban ácsorgás alatt kifüstölt. Dávid besietett a boxba, majd igyekezett mielőbb felzárkózni, hogy legalább a második helyet elérje. Hajducsek Bence átugrásával ért véget az akciózás a befutó mindösszesen 4 pilóta közül.

A győztes a jól taktikázó (és szerencsés) Tóth Richárd, második Kalocsai Dávid, harmadik Hajducsek Bence, és a negyedik Sápi Gábor lettek.

A győztes így nyilatkozott a versenyről:
“Nehezebb hétvégére számítottam főleg azért mert nagyon szenvedtem az autó beállításával, de a versenyen ez a nehézség elillant a safety car után. Onnantól ellenfél hiányában a biztonságra autóztam akár 3-4 másodperccel lassabban körönként!”

A második helyezett, az UTP Racing Team előrébb végző pilótája, Kalocsai Dávid sem távozhatott szomorúan.

“Úgy gondolom, hogy nem zártam (olyan) rossz hétvégét. Az időmérőn sikerrel jártam egy pole-pozícióval és a futamon pár körig meg tudtam védeni az első helyemet. Miután sokan hibáztak, bejött a Safety Car, és átfutott az agyamon, hogy eltaktikáztam magamat. Sajnos amikor kiment a Safety Car nem vettem figyelembe Safety vonalat és előbb léptem rá a gázra. Egyből megkaptam a Drive Trough-t érte és utána még a kötelező boxkiállást is meg kellett csinálnom. Ezek után már sajnos csak a 2. helyre volt esélyem és ezt be is váltottam. Szeretném megnyerni a következő futamot, de meglátjuk mi sül ki a közeljövőben” – idézte szavait a HyperTV.